Exposición bibliográfica: Mulleres nas bibliotecas da UDC

Presentación:Cartel mulleres nas Bib 2014

Por segundo ano e con motivo da celebración o 8 de marzo do Día Internacional da Muller, a UDC quere facerlles unha homenaxe a todas aquelas mulleres que traballaron e traballan nos distintos eidos da ciencia, a cultura e a arte cunha exposición sobre algunhas das figuras máis salientables.

Esta exposición pode visitarse presencialmente nalgunhas bibliotecas da Universidade (Ferrol e Coruña) do 3 ao 28 de marzo de 2014, e de forma virtual:

Mulleres seleccionadas na biblioteca da EUP:

Biografía e bibliografía sobre tres mulleres pioneiras nos eidos da investigación científica e dos inventos.

bullet blue Mary Walton

bullet blue Inmaculada Paz Andrade

bullet blue Lise Meitner

Visita a Exposición presencial na Sala polivalente da BEUP ata o 28 de marzo. Galería de imaxes

Organiza:

Oficina para a Igualdade de Xénero da Universidade da Coruña, coa colaboración do Servizo de Biblioteca, O Servizo de Normalización Lingüística e a Oficina de Cooperación e Voluntariado.